Stäng
RSS 2.0

12juni // P&L




Bilder lånade av ; www.linneaacarleborn.blogg.se

P&L, visst klingar det fint i mångas munnar?
Dock är det tråkigtnog inte sommarens event jag syftar på, utan pappas bror och hans fru (Peter&Lena). Det var nämnligen där jag tillbringade en del av min lördagskväll för god mat men framförallt för att ägna tid med min fina vän (och kusin) Linnea. Det åts och spelades ett och annat parti kubb. Ja, ni ser ju själva koncentrationen hos damen på bilden ovan och ni som känner mig kan gott flina lite extra då ni säkert vet vilken tävlingsmänniska jag otroligt nog är. Tänker då inte berätta hur allt detta slutade, men visst kan jag medge att de medelålders segerdans var 'sådär'.
Vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback