Stäng
RSS 2.0

30juli // Röd solhatt



Röd solhatt.
Och just nu tittar du lite extra på bilden och tänker något i stil med "den där är väl knappast röd"? En poäng till dig säger jag då, för det är den absolut inte. Istället är röd solhatt vad jag just nu dricker för fulla muggar. Har dragit på mig något som känns som början på en förkylning eller liknanade vilket lett till att pappa fått shoppa loss på hälsokostbutiken dagen till ära. Och nu tänker jag bälja i mig en solhatt till, solhatt som smakar något i stil med vad lack i träslöjden luktade på högstadiet och som får mig att stå helt stilla och klökas några gånger innan jag kommit över smaken och kan ägna mig åt annan aktivitet. Den aktivitet jag tänker ägna mig åt nu är Norrköping, Hallvars glass och godishusets godis till en match i idrottsparken.

Önska mig och mitt hattande lycka till.
TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback