Stäng
RSS 2.0

27juli // Hoppet är det sista som lämnar människan

Vet ni vad som är svårare att förstå sig på än en svensk utvecklingsstörd? (Menar såklart inget illa)
Jo ni damer och herrar, en norsk utvecklingsstörd, och idag hamnade jag i den situationen på jobbet. Dock förstod vi så mycket av varandra att han handlade för cirkus 4000kr (hans föräldrar var givetvis med). HA! Och när ni nu är i 'gissningstagen' kan vi väl fortsätta med vad som är värre än norrmannen? Jo jag själv. Inte ett enda inlägg på en hel vecka. Det absolut sämsta jag någonsin lyckats med sen denna bloggs skapelse.

Men vet ni?
Nu är jag ledig två dagar i rad och tänker bla visa upp resultatet av veckans shoppingturer .
Bla solhatt, baddräkt och ett par nya svarta higher denim. Låter inte allt för dumt va?
Så ge inte upp nu när ni hållt i så pass länge. För jag har hört att; 
'Hoppet är det sista som lämnar människan'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback