Stäng
RSS 2.0

17juli // Sandvik

'Ska jag skriva något om min förmåga att lova saker som aldrig blir av (här i bloggen) eller ska jag låtsas som ingenting och uppdatera inlägg på inlägg utan att ursäkta mig överhuvudtaget' är vad jag funderar över just nu, när jag sitter här nyvaken i ett svaltrum utsövd för första gången på en hel vecka. Det är också i denna stund jag inser att jag troligtvis inte behöver skriva något mer om saken då ni nu vet att jag faktiskt tänkt tanken, trots allt. Så nu och här får ni några bilder från min onsdag vid Sommen där det åts grillat och tårta i mängder för att emellanåt njutas lite vid sjön i form av ringåkning. Man skulle kunna säga att vi hade det bra, men jag väljer att avsluta här utan att säga något och behåller den tanken för mig själv med ett 'Vi ses' som slutfras. Vi ses.

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback