Stäng
RSS 2.0

11juni // poncho



Svettats njutit och känt ett sting av lycka.
Det är då inte sex jag pratar om, nej ni damer och herrar, jag talar om min dag på jobbet.
Att säga att vi sprungit mellan kunder och kassa tills vi drunktnat i varandras svett skulle givetvis vara en ordentlig överdrift, men visst har vi kämpat som aldrig förr och inte minst lyckats otroligt bra, vi tre. Sålt i mängder, haft kul och skrattat åt mig själv och andra för att emellanåt ta få en gnutta energi i form av fina ord från nöjda kunder är min dag i helhet. Det låter då klyschigt men dagar som denna dör jag då inte av att jobba.Och den enda anledningen till att jag möjligtvis skulle ha svettats en liten gnutta skulle vara min nya poncho på bilden ovan. HA!

Och till er som inte kikat in på JC's sommarrea med HALVA reapriset kan jag berätta att ni missar något.
Att säga 'jag handlar inte där' funkar inte just nu. För en Levis tisha för 75kr (guys), en klänning för dryga femtiolappen tackar eller jeans för cirkus 100kr tackar man inte nej till.
"Inte ens jag".


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin du är

2011-07-14 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback