Stäng
RSS 2.0

21december // Klänning vs Kjol



Så pass rolig och rastlös att jag trixade till det som ett önskelistapapper.
För ja, det är nämnligen vad detta skall föreställa för er som inte riktigt var med i svängarna.
Letade efter min julaftonsoutfit på nätet men fann endast kjolen på bild. Denna höga långkjol har jag valt ut för att trotsa klänning en aning. Tänkte matcha den med ett smalt bälte, en grå/silvrig topp, stort halsband och slarviga lockar. Min plan är alltså att slänga allt vad klänning heter åt skogen och köra på något annat detta år. Får se hur detta slutar. I tanken ser det dock otroligt bra ut. Kruxet är bara att jag pekat ut outfiten som julklapp och skall få den på julaftonsmorgon. Därmed hinner jag inte prova kalaset tillsammans innan (minns inte ens hur toppen såg ut!), utan får lita på att det blir som i tanken. Ha! Kan bli ett jäkla liv där på eftermiddagskvisten, det vill jag lova.

Den kostade ynka 150kr på Bikbok då det var 'klänningar&kjolar 50 %'.
Ett riktigt kap kan man tycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback