Stäng
RSS 2.0

26december // Kvällens planer skrotas?

Har ett gäng bilder från hela två julfrianden. Bilder på smaskigt julgodis, paket, tomtefar & min kära släkt. Låter väl otroligt intressant? Det enda jag just nu saknar för att genomföra denna process och därmed visa er detta här är just kamerasladden. Love it! Och på grund av denna avsaknad får kvällens planer skrotas för att göra plats för nya vilka lyder ; madrass Ida täcke, lite som hamburgare? Bröd kött bröd. Ha! Men imorgon mina vänner, när jag vaknat klippt håret & försökt få ur mamma var tusan hon placerat åbäket denna gång skall jag visa er både det ena och det andra, så håll ut ni! Det här händer hos oss jämt och ständigt kan jag tycka. Jag lägger fram - mamma placerar om & påstår nästa sekund att hon inte sett den. När jag sedan hittar det försvunna utbrister hon något i stil med 'Ja just det, där la jag den ja. Men det var ju för att du lagt den i köket & där kunde den ju inte ligga och skräpa'. Livet är inte enkelt ni kära, men vem har egentligen påstått något annat? Ha.
Och hennes sinne för ironi flödar som vanligt - lägg det till handlingarna,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback