Stäng
RSS 2.0

21december // Jävla-idiotvänner









'Jävla idiot - fan - helvete och allt det där'
Ja, vi körde paketleken i lördags, mina vänner och jag. Och inte brukar vi svära åt varandra annars, men denna dag om året släpper vi då alla hämningar, bortser från det vanliga och ställer in psyket på 'tävling'. HA! Vi åt mat & spelade så att det stod härliga till, drack glögg och åt pepparkakor medan vi lyssnade på julmusik på högsta volym. Det blev en otroligt mysig kväll och liksom alltid när det gäller oss avslutades det hela med gitarr och sång tills vi alla halvsov. Jag älskar att vi är så, så jäkla lika.

Och att jag inte vann något på de två trisslotter som jag roffade åt mig under speletsgång var väl tur i oturen. För jag vet i tusan om jag haft dessa vänner kvar efter en vinst på en miljon eller två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback