Stäng
RSS 2.0

3augusti // Woho

Idag åker jag ner och jobbar min 'sista' dag på JC, åtminstone för 1,5 vecka framåt.
Känns såklart otroligt skönt med lite semester. Dessutom fick vi ett mail igår, ett mail som fick mitt hjärta att slå några slag extra och vilja skrika något i stil med "woho!" (vilket såklart skulle låtit otroligt fånigt). Vår butik var nämnligen en av vinnarna i en försäljningstävling där priset för dem som jobbat 17/h i snitt i veckan mellan v. 23-30 skall få ta ut kläder till ett försäljningsvärde av 2000kr/person. Började såklart att räkna som en tok på hur många timmar jag jobbat & fick det till exakto 17. Räknade igen och fick över 18. I vilket fall ser det ut som om jag är en av dem som får shoppaloss till hösten. Inte helt fel va? Och medans hälften av er ligger i solen och har det skönt tillhör jag den andra hälften som nu åker ner och ställer mig i butiken tills ikväll. Men vem vet, kanske finns det fler tävlingar att vinna? HE. Vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback