Stäng
RSS 2.0

23augusti // Senapsgul



Senapsgul.
Har spenderat pengar så det står härliga till.
Dels på detta linne. Fick ett samtal från en vän när jag shoppade igår eftermiddag.
- MK ikväll? Och jag grabbade tag i skönheten framför mig på stört, redo för hemfärd. 

Dessutom har jag tagit ut en hel outfit från jobbet idag, däribland ett par superhöga jeans, 'Sky' i mörkblå färg.Och för er som tror att ni slipper se dem, glöm de. Jag tänker då visa upp dem senare & smyger även in ett oskyldigt ; Vi har fram till 31a augusti 20% på dem (och alla andra crockerjeans) samt andra goa höstnyheter. Kika gärna in, jag jobbar ändå inte. HA-HA.


Kommentarer
Postat av: Linnea

aw söt du är! saknar dig gummaan!

2011-08-24 @ 22:19:22
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback