Stäng
RSS 2.0

20augusti // På sista versen



Mycket riktigt; jag grät floder till filmen igår. Kände hur hela mitt ansikte rent av knölade ihop sig till ett litet russin och höll därefter emot av hela mitt hjärta för att inte snyfta och hulka högt och ljudligt över hela salongen. Dock hörde jag hur det snyftades runt omkring mig samtidigt som jag torkade tårar från hela ansiktet och därmed drog bort all min flagande solbränna som de senaste dagarna har sjungit lite på sista versen. Filmen var makalös, precis så som jag tänkt mig och om möjligt snäppet bättre än så. Det första jag sa när jag kom ut var, igen! Som ett litet barn som åkt karusell för första gången? Och kanske var det precis vad jag såg ut som när jag travade ut i stadens vimmel med rödsprängda ögon och kinder fyllda min torkade tårar. Men till skillnad från majoriteten runt omkring mig såg jag ut på detta sett av annan orsak än de och jag tänker inte ändra uppfattning för de. Igen - igen!

Och för er som tänker något i stil med 'varför i helvetet ser jag en rumpa över dataskärmen' så kan jag meddela att det är just på grund av att hon köpt sig ett sprillans nytt exemplar av sina underbara favoritjeans. Ett par jeans som hon både tvättade och drog sönder inom loppet av några månader. Men här är de; Skinny & inte minst skyhöga. Vad de kommer ifrån tänker jag dock inte säga, för att göra reklam för något annat än mitt JC händer väl inte i denna blogg? Ironi.


Kommentarer
Postat av: Sara

vilken film var det?

2011-09-03 @ 17:19:12
Postat av: SVAR av idaacarleborn

Det var filmen "jag saknar dig" baserad på boken "jag saknar dig, jag saknar dig" :) helt underbar!

2011-09-03 @ 17:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback