Stäng
RSS 2.0

17augusti // "Smakprov"

Smakprov - Är det vad man kallar hela 14bilder? Jag är osäker.
Har klivit upp varje morgon, slängt på mig en bikini & gått ner för att äta en fet frukost i hotellets buffé.
Har enbart rört mig mellan solstolen, havet & snackbaren dagtid (även resturangen vid lunch). Har njutit till tusen varje sekund, levt livet. Har av en ren tillfällighet, slump, ja kalla det vad ni vill träffat på en person jag mötte på Cypern för några år sedan och därmed tappat hakan av förvåning (och glädje). Dansat limbo har jag också gjort, inför hotellets alla gäster, ja inte utan lite tjat då. Det var först när jag hörde mitt namn (& min mans) och en rad övertygande ord dåna ut genom högtalarna inför all publik som jag gav med mig. Fick därefter ett ironiskt smeknamn och en himla massa uppmärksamhet av showartisterna resten av veckan, ja till och med sjunga inför alla. HA! Jag har haft kul och dessutom fått en massa kvalitetstid tillsammans med min man & min familj, då de sistnämnda inte hänt alldeles för mycket denna sommar med tanke på att vi jobbat om vartannat. Så; efter en massa onödigt babblande, här kommer mitt s.k smakprov från Gerani, Kreta.











Min man ristade in detta i ett träd någonstans uppe i bergen mellan Elafonissi och Chania, något ni kan kika på om ni har vägarna förbi, ha.
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback